Gyakori kérdések

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

1Milyen fizetési módok közül választhatok?

Online vásárlása során átutalással vagy a termék készhezvételekor utánvéttel is fizethet. Margit utcai üzletünkben történő átvétel esetén lehetősége van készpénzben vagy bankkártyával is kiegyenlíteni rendelését.

2Milyen esetekben szükséges előrefizetés?

Nagy értékű , illetve egyedi, méretre gyártott termékek rendelése esetén 50% előleg fizetése szükséges személyesen vagy átutalással, amelyről díjbekérőt, illetve előlegszámlát állítunk ki Önnek.

Szállítással kapcsolatos kérdések

1Hogyan történik a kiszállítás?
A csomagokat a DPD Futárszolgálat munkatársai szállítják ki, munkanapokon 8.00-18.00 között, a megadott címre, előzetes értesítés után.
2Mennyiben kerül a házhoz szállítás?
A kiszállítás díja 2500 Ft, amelyet utánvét esetén +600 Ft többletköltség terhel. A 40 000 Ft feletti rendelésekre ingyenes szállítást biztosítunk.
3Mikor érkezik meg a csomagom?
A csomag a rendelés napját követően 2-6 munkanapon belül kiszállításra kerül, amennyiben a megrendelt termékből raktárkészlettel rendelkezünk. Más esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessük a kiszállítás várható időpontját, amely elsősorban a gyártótól függ.
4Mit tehetek, ha a lehető leggyorsabban szeretném megkapni a termékem?

A készleten lévő termékek szinte azonnal átvehetők Margit utcai üzletünkben.
Kérjük, ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon online rendelés előtt!

Visszaküldéssel kapcsolatos kérdések

1Hogyan küldhetem vissza a terméket, ha nem megfelelő?
A terméket 14 napon belül, az eredeti csomagolásban a számlával együtt tudja visszaküldeni, a banki adatokat pedig ezzel egyidőben a csomaggal együtt vagy e-mailben küldheti el részünkre, az info@derbylovas.hu címre. Eredeti számla hiányában nincs módunkban a termék árát visszautalni.
2Hova küldjem vissza a terméket?
Minden esetben üzletünkbe és egyben cégünk székhelyére tudja visszaküldeni az Ön számára nem megfelelő terméket. Címünk: 1023 Budapest, Margit utca 23.
3Online rendeltem. Kicserélhetem a terméket az üzletben is?

Igen, természetesen van rá lehetőség, hogy személyesen hozza vissza a cserélni kívánt terméket.

4Kit terhel a visszaküldés költsége?
A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.

Egyéb kérdések

1Hol tudom megnézni vagy felpróbálni a termékeket?

Aktuálisan elérhető készletünk termékeit Budapesten, a II. kerületben, Margit utcai üzletünkben személyesen is megtekintheti, illetve felpróbálhatja.

2Nem szeretnék több hírlevelet kapni! Mi a teendő?

Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat az e-mailek alján található "LEIRATKOZÁS" gombra kattintva, vagy jelezze leiratkozási szándékát az info@derbylovas.hu e-mail címen.

3Ugyanaz a választék az üzletben és a webshopban?

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy kínálatunkat frissen tartsuk, így üzletünkbe napi szinten érkeznek újdonságok. Épp ezért előfordulhat, hogy egy-egy termék üzletünkben előbb elérhető, mint online.